Oferty pracy Ciechanów

2018-04-05
Dodano

Toruńska Akademia Wiedz...
Pracodawca

pozdrawiamy

Rafał Lewiński

Andrzej Leonowicz

Toruńska Akademia Wiedzy "Clever" S.C.

www.clever.szkola.pl [http://www.clever.szkola.pl" rel="nofollow]

przed Naszymi KO widać ślady hamowania :-)

2018-03-22
Dodano

Bank Pekao SA
Pracodawca

Zadania:

  • Pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie bliskich relacji z Klientami oraz regularne wizyty w ich siedzibach w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi i doradztwa
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych Małym i Mikro Przedsiębiorstwom
  • Projektowanie działań sprzedażowych, następnie monitorowanie i raportowanie ich efektywności

2018-03-22
Dodano

Bank Pekao SA
Pracodawca

Zadania:

  • Pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie bliskich relacji z Klientami oraz regularne wizyty w ich siedzibach w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi i doradztwa
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych Małym i Średnim Przedsiębiorstwom
  • Projektowanie działań sprzedażowych, następnie monitorowanie i raportowanie ich efektywności
  • Strukturyzacja transakcji kredytowych

2018-03-13
Dodano

Toruńska Akademia Wiedz...
Pracodawca

pozdrawiamy

Rafał Lewiński

Andrzej Leonowicz

Toruńska Akademia Wiedzy "Clever" S.C.

www.clever.szkola.pl [http://www.clever.szkola.pl" rel="nofollow]

przed Naszymi KO widać ślady hamowania :-)

2018-02-12
Dodano

Toruńska Akademia Wiedz...
Pracodawca

pozdrawiamy

Rafał Lewiński

Andrzej Leonowicz

Toruńska Akademia Wiedzy "Clever" S.C.

www.clever.szkola.pl [http://www.clever.szkola.pl" rel="nofollow]

przed Naszymi KO widać ślady hamowania :-)

2017-05-25
Dodano

MIREX Szandecki i Marczu...
Pracodawca

DORADCA SERWISOWYMiejsce pracy: BIAŁA PODLASKAZAKRES OBOWIĄZKÓWbezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami;kalkulacja zleceń naprawy i wycena usług,nadzór nad jakością i terminowością napraw,efektywne wykorzystanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu;wystawianie zleceń naprawy i dokumentów sprzedaży usług;rzetelne wprowadzanie danych do programu informatycznego;aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży usług i część zamiennych;rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg.Wymaganiadobra znajomość budowy samochodu i branży motoryzacyjnej,zdolność kierowania pracownikami,dobra znajomość obsługi komputera,prawo jazdy kat. Bdoświadczenie w pracy z Klientami;łatwość nawiązywania kontaktów oraz czytelność wypowiedziwykształcenie średnie lub wyższe techniczne;wysoka kultura osobista,samodzielność w działaniusilna motywacja do realizacji założonych celów i zadań,odporność na stres,dyspozycyjność.Oferujemyciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,możliwość rozwoju zawodowego,pakiet profesjonalnych szkoleń,atrakcyjne wynagrodzenie,stabilność zatrudnienia (umowa o pracę).WARUNKI PRACYDoradca serwisowy pracuje w serwisie samochodowym. Do niego zgłaszają się klienci z problemami, jakie mają ze swymi pojazdami. Od niego też klient powinien uzyskać wyczerpujące wyjaśnienia po dokonanej naprawie czy przeglądzie. Obowiązkiem doradcy jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Na tym jednak nie kończy się jego rola. Musi czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Po skończonej usłudze doradca serwisowy jest odpowiedzialny za wydanie samochodu. Od pracy i kwalifikacji doradcy w największym stopniu zależy, czy klient ponownie zdecyduje się na kontakty z danym serwisem i czy pozostanie jemu wierny.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)."

2017-05-25
Dodano

MIREX Szandecki i Marczu...
Pracodawca

DORADCA SERWISOWYMiejsce pracy: BIAŁA PODLASKAZAKRES OBOWIĄZKÓWbezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami;kalkulacja zleceń naprawy i wycena usług,nadzór nad jakością i terminowością napraw,efektywne wykorzystanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu;wystawianie zleceń naprawy i dokumentów sprzedaży usług;rzetelne wprowadzanie danych do programu informatycznego;aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży usług i część zamiennych;rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg.Wymaganiadobra znajomość budowy samochodu i branży motoryzacyjnej,zdolność kierowania pracownikami,dobra znajomość obsługi komputera,prawo jazdy kat. Bdoświadczenie w pracy z Klientami;łatwość nawiązywania kontaktów oraz czytelność wypowiedziwykształcenie średnie lub wyższe techniczne;wysoka kultura osobista,samodzielność w działaniusilna motywacja do realizacji założonych celów i zadań,odporność na stres,dyspozycyjność.Oferujemyciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,możliwość rozwoju zawodowego,pakiet profesjonalnych szkoleń,atrakcyjne wynagrodzenie,stabilność zatrudnienia (umowa o pracę).WARUNKI PRACYDoradca serwisowy pracuje w serwisie samochodowym. Do niego zgłaszają się klienci z problemami, jakie mają ze swymi pojazdami. Od niego też klient powinien uzyskać wyczerpujące wyjaśnienia po dokonanej naprawie czy przeglądzie. Obowiązkiem doradcy jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Na tym jednak nie kończy się jego rola. Musi czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Po skończonej usłudze doradca serwisowy jest odpowiedzialny za wydanie samochodu. Od pracy i kwalifikacji doradcy w największym stopniu zależy, czy klient ponownie zdecyduje się na kontakty z danym serwisem i czy pozostanie jemu wierny.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)."

2017-04-20
Dodano

MIREX Szandecki i Marczu...
Pracodawca

DORADCA SERWISOWYZAKRES OBOWIĄZKÓWbezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami;kalkulacja zleceń naprawy i wycena usług,nadzór nad jakością i terminowością napraw,efektywne wykorzystanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu;wystawianie zleceń naprawy i dokumentów sprzedaży usług;rzetelne wprowadzanie danych do programu informatycznego;aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży usług i część zamiennych;rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg.Wymaganiadobra znajomość budowy samochodu i branży motoryzacyjnej,zdolność kierowania pracownikami,dobra znajomość obsługi komputera,prawo jazdy kat. Bdoświadczenie w pracy z Klientami;łatwość nawiązywania kontaktów oraz czytelność wypowiedziwykształcenie średnie lub wyższe techniczne;wysoka kultura osobista,samodzielność w działaniusilna motywacja do realizacji założonych celów i zadań,odporność na stres,dyspozycyjność.Oferujemyciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,możliwość rozwoju zawodowego,pakiet profesjonalnych szkoleń,atrakcyjne wynagrodzenie,stabilność zatrudnienia (umowa o pracę).WARUNKI PRACYDoradca serwisowy pracuje w serwisie samochodowym. Do niego zgłaszają się klienci z problemami, jakie mają ze swymi pojazdami. Od niego też klient powinien uzyskać wyczerpujące wyjaśnienia po dokonanej naprawie czy przeglądzie. Obowiązkiem doradcy jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Na tym jednak nie kończy się jego rola. Musi czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Po skończonej usłudze doradca serwisowy jest odpowiedzialny za wydanie samochodu. Od pracy i kwalifikacji doradcy w największym stopniu zależy, czy klient ponownie zdecyduje się na kontakty z danym serwisem i czy pozostanie jemu wierny.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)."

2017-04-20
Dodano

MIREX Szandecki i Marczu...
Pracodawca

DORADCA SERWISOWYZAKRES OBOWIĄZKÓWbezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami;kalkulacja zleceń naprawy i wycena usług,nadzór nad jakością i terminowością napraw,efektywne wykorzystanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu;wystawianie zleceń naprawy i dokumentów sprzedaży usług;rzetelne wprowadzanie danych do programu informatycznego;aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży usług i część zamiennych;rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg.Wymaganiadobra znajomość budowy samochodu i branży motoryzacyjnej,zdolność kierowania pracownikami,dobra znajomość obsługi komputera,prawo jazdy kat. Bdoświadczenie w pracy z Klientami;łatwość nawiązywania kontaktów oraz czytelność wypowiedziwykształcenie średnie lub wyższe techniczne;wysoka kultura osobista,samodzielność w działaniusilna motywacja do realizacji założonych celów i zadań,odporność na stres,dyspozycyjność.Oferujemyciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,możliwość rozwoju zawodowego,pakiet profesjonalnych szkoleń,atrakcyjne wynagrodzenie,stabilność zatrudnienia (umowa o pracę).WARUNKI PRACYDoradca serwisowy pracuje w serwisie samochodowym. Do niego zgłaszają się klienci z problemami, jakie mają ze swymi pojazdami. Od niego też klient powinien uzyskać wyczerpujące wyjaśnienia po dokonanej naprawie czy przeglądzie. Obowiązkiem doradcy jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Na tym jednak nie kończy się jego rola. Musi czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Po skończonej usłudze doradca serwisowy jest odpowiedzialny za wydanie samochodu. Od pracy i kwalifikacji doradcy w największym stopniu zależy, czy klient ponownie zdecyduje się na kontakty z danym serwisem i czy pozostanie jemu wierny.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)."

2017-04-20
Dodano

MIREX Szandecki i Marczu...
Pracodawca

DORADCA SERWISOWYZAKRES OBOWIĄZKÓWbezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami;kalkulacja zleceń naprawy i wycena usług,nadzór nad jakością i terminowością napraw,efektywne wykorzystanie możliwości technicznych i przerobowych serwisu;wystawianie zleceń naprawy i dokumentów sprzedaży usług;rzetelne wprowadzanie danych do programu informatycznego;aktywne poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży usług i część zamiennych;rozwiązywanie spraw reklamacji i skarg.Wymaganiadobra znajomość budowy samochodu i branży motoryzacyjnej,zdolność kierowania pracownikami,dobra znajomość obsługi komputera,prawo jazdy kat. Bdoświadczenie w pracy z Klientami;łatwość nawiązywania kontaktów oraz czytelność wypowiedziwykształcenie średnie lub wyższe techniczne;wysoka kultura osobista,samodzielność w działaniusilna motywacja do realizacji założonych celów i zadań,odporność na stres,dyspozycyjność.Oferujemyciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,możliwość rozwoju zawodowego,pakiet profesjonalnych szkoleń,atrakcyjne wynagrodzenie,stabilność zatrudnienia (umowa o pracę).WARUNKI PRACYDoradca serwisowy pracuje w serwisie samochodowym. Do niego zgłaszają się klienci z problemami, jakie mają ze swymi pojazdami. Od niego też klient powinien uzyskać wyczerpujące wyjaśnienia po dokonanej naprawie czy przeglądzie. Obowiązkiem doradcy jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Na tym jednak nie kończy się jego rola. Musi czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Po skończonej usłudze doradca serwisowy jest odpowiedzialny za wydanie samochodu. Od pracy i kwalifikacji doradcy w największym stopniu zależy, czy klient ponownie zdecyduje się na kontakty z danym serwisem i czy pozostanie jemu wierny.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)."